工作重要的不是你做了什麼,不只是你做了什麼。

而是你有了什麼改變。


我認為人生有個任務 可以分成 3 部分:
一、發掘自我 
二、展現自我
三、結合前兩項改變世界


不要僅僅是找一份工作(job);而是找一份志業(work)
你生而為人的 「 志業 」 是什麼?



我試想你應該辭掉你的工作,找到你的志業。
每天的每天,我都學到好多東西,
不管是來自於工作還是生活上,
感恩與感謝每一天



It's not what you made today,
when you go to work,
It's not just what you made,


but what are you being made into.
I think we show up with an assignment of 3 parts: 
1 parts :discover who we are
2 parts :express it into the world 
3 parts :in such a way that makes a creative difference.


What is the work that you're here for? 
I think you should quit your job and find your work. Okay?

arrow
arrow

    LTT881 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()